5 x gezond snacken
Hoe houd jij je rammelende maag in toom? Hoe zorg je dat je je eetmoment kunt rekken tot 12 uur 's middags, of hoe kom je gezond dat vieruurtje door? Wij geven je 5 lekkere opties voor gezonde snacks. En met gezond bedoelen we natuurlijk écht gezond. 
Wij geven je 5 lekkere en gezonde opties om je lichaam tevreden te houden:

1.

Met stip op 1 staan natuurlijk onze overheerlijke Spaanse soepen. Dit zijn pure, biologische groenten in een flesje, met een beetje olijfolie, wijnazijn, knoflook en zout. Eenvoudig, maar puurder dan puur! Goed voor de snelle trek, want deze soepen zijn ook superlekker om koud te drinken.

 
Verkrijgbaar in drie soorten: gazpacho, bietensoep of tomatensoep met brood


2.

Noten mogen natuurlijk niet in het rijtje ontbreken. Ze vullen goed, hebben vaak een relatief hoog eiwitgehalte en bevatten goede vetten. Je kunt bij ons kiezen uit meer dan 10 soorten noten. En of je ze nu ‘raw’ eet, (on)geroosterd of (on)gezouten, jouw vieruurtje kan niet meer stuk!  Oh ja, onze notenpasta’s lenen zich natuurlijk ook uitstekend als snack. Een lik uit de pot voldoet al snel, en wat je eet is 100% noot of pinda. 


3. 

Superfoodrepen. Gemaakt van kokos, chia en goji. Het vergt even (10 minuten) voorbereiding, maar daarna kun je gewoon iedere dag een reep uit de vriezer halen en je lunchtijd nét een beetje uitstellen. Handig en lekker!  


4. 

Oké, dit vereist misschien even voorbereiding, maar dan heb je ook wat. Snijd aubergine in plakken, besprenkel met tamari en besmeer met een miso van jouw keuze. Grill dit in de oven en bestrooi met sesamzaad. Hetzelfde werkt ook erg goed met maïskolven. Een gezond tussendoortje met al het goede uit Japan!


5. 

Crackers doen het ook altijd goed als tussendoortje. Heb je onze palmvet- en gistvrije crackers al getest? We hebben ze in vijf lekkere soorten, waaronder spelt. Zin in iets stevigere cracker? Probeer dan eens onze pizza croccantina crackers. Die eten erg lekker weg in de avond, met bijvoorbeeld hummus, pesto, of olijventapenade.

terug